هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 8728 حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی کرد
نوشته شده توسط : احسانی
طی 12 روز گذشته
هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 8728 حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: از آغاز طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر تا امروز به 8 هزار و 728 نفر حادثه دیده اعم از حادثه‌های سوانح جاده‌ای و گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرد.

خبرگزاری فارس: هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 8728 حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی کرد

 

علی شهودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: از آغاز طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر استان از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین بیش از 2 هزار و 633 بسته غذایی و بیش از 6 هزار و 627 قلم اقلام زیستی توسط امدادگران پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: در طی این مدت تعداد کل عملیات‌های انجام گرفته 121 مورد بوده که 8 هزار و 728 نفر حادثه دیده اعم از حادثه‌های سوانح جاده‌ای و گرفتار در برف و کولاک داشتیم که از این تعداد شش هزار و 57 نفر توسط هلال احمر در مدارس و مساجد و پایگاه‌های بین جاده‌ای اسکان داده شده و بیش از 2 هزار و 633 عدد بسته‌های غذایی در میان اسکان داده شدگان توزیع شده است و از مصدومان حوادث 71 نفر به صورت سرپایی درمان و 89 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در ادامه به اجرای دوازدهمین طرح ملی راهنمای مسافران نوروزی توسط معاونت جوانان اشاره کرد و گفت: در مدت 12 روز از اجرای طرح مزبور 208 هزار و 653 نفر مراجعه کننده به چادرهای جوانان و 19 هزار و 856 نفر مراجعه کننده به خیمه‌های نماز داشتیم.

وی همچنین از توزیع 171 هزار و 660 قلم بروشور، نقشه و کیف کمک‌های اولیه و کتاب کودک در میان مسافران خبر داد و افزود: در کنار راهنمای حضوری مسافران و پذیرایی از آنان و برگزاری مسابقه نقاشی و قصه‌خوانی و بادبادک پرانی، نمایشگاه جانبی کتاب نیز در چهار نقطه شهر تبریز برپا شده است.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: